Svi računi

Česta pitanja i odgovori

1 Čemu služi portal Svi računi?

Portal Svi računi jedinstveno je mjesto gdje možete primati sve svoje e-račune, pregledavati ih, arhivirati, plaćati debitnim i kreditnim karticama te pregledavati statistike i povijest troškova svojih e-računa.

2 Što je e-račun? (elektronički račun)

E-računi su digitalna verzija uobičajenog papirnatog računa koja sadržava identične informacije koje ste navikli dobivati na svojem papirnatom računu. Umjesto da vam budu dostavljeni u vaš poštanski sandučić, vaši će vam e-računi biti dostavljeni u vaš e-sandučić na portalu Svi računi.

2.1. Koje e-račune mogu primati?

Možete primati e-račune svih izdavatelja koji su vam prikazani na portalu Svi računi.

2.2. Kako mogu zatražiti e-račun?

Kako biste mogli početi primati e-račune,potrebno je prvo registrirati se za uslugu Svi računi (kako se registrirati) te odmah nakon registracije možete zatražiti svoj prvi e-račun.

Registrirani korisnik na portalu Svi računi može podnijeti zahtjev za dobivanje e-računa pojedinog izdavatelja na sljedeći način:

Nakon prijave na portal Svi računi potrebno je kliknuti na Želim novi e-računSustav će vas dalje voditi kroz postupak. Kako biste što brže ispunili zahtjev, pripremite zadnji papirnati račun izdavatelja.

Izdavatelj definira podatke potrebne za identifikaciju korisnika i elektroničkog dokumenta u svojim sustavima (najčešće poziv na broj s računa) te vaš zahtjev može odobriti ili odbiti. Usluga se započinje koristiti od datuma suglasnosti izdavatelja i odnosi se samo na dokumente koje će izdavatelj ispostavljati nakon tog datuma.

2.3. Mogu li zatražiti više e-računa odjednom?

Možete zatražiti e-račune svih izdavatelja koji su prisutni na portalu Svi računi, pri čemu za svaki e-račun trebate zatražiti novi zahtjev s obzirom da se postupak registracije i potrebni podaci za e-račune pojedinih izdavatelja mogu razlikovati.

2.4. Jednom kad počnem primati e-račune, što mogu s njima na portalu Svi računi?

Na portalu Svi računi svoje e-račune možete pregledavati, označavati ih posebnim, vama prilagođenim imenima i bojama, pregledavati originalne račune pristigle od vaših izdavatelja u PDF formatu, arhivirati svoje e-račune, odabrati niz akcija koje će se odvijati prilikom prihvata određenog e-računa te staviti u košaricu e-račune koje želite platiti debitnim ili kreditnim karticama i platiti putem Payway sustava Hrvatskog Telekoma.

3 Korištenje portala Svi računi

3.1. Pregled vaših e-računa

Svoje e-račune možete pregledavati na stranicama portala Svi računi tako da odaberete izbornik E-sandučić gdje možete vidjeti sve pristigle dokumente i obavijesti ili možete odabrati podizbornik Računi gdje se prikazuju samo vaši e-računi.

3.2. Pregled drugih dokumenata i obavijesti koje su vam pristigle na portal

Svoje e-dokumente možete pregledavati na stranicama portala Svi računi tako da odaberete izbornik E-sandučić, gdje možete vidjeti sve pristigle dokumente i obavijesti.

3.3. Odabir akcija - odaberite postupke koji se automatski izvršavaju prilikom isporuke e-računa

U izborniku Moje usluge - Pregled usluga možete vidjeti popis svih svojih aktiviranih usluga te odabrati detalje pojedine usluge (e-računa). Ispod detalja usluge možete odabirom izbornika Akcije pregledati ili urediti sve akcije koje će se dogoditi po odabranoj usluzi (e-računu).

3.4. Kako mogu vidjeti originalni račun koji mi je izdavatelj poslao?

Pristigli e-račun bit će vidljiv u izborniku E-sandučić - računi. Klikom na bilo koji e-račun možete vidjeti detalje tog računa te klikom na gumb Prikaži račun možete vidjeti prikaz originalnog e-računa u PDF formatu.

3.5. Koji mi je softver potreban za korištenje usluge portala Svi računi?

Portalu možete pristupiti koristeći novije verzije svih najčešćih internetskih preglednika:

  • Microsoft Internet Explorer, verzije 7, 8, 9 i 10

  • Google Chrome, verzija 20 i novije

  • Mozila Firefox, verzija 16 i novije

  • Apple Safari, verzija 5 i novije.

Napominjemo da u verziji Internet Explorera 7 nisu dostupne analize i statistike računa, te preporučamo korištenje novijih verzija.

Za pregledavanje e-računa u PDF formatu potrebno je na računalu imati instaliran preglednik za PDF dokumente, npr. Adobe Reader.

3.6. Gdje spremam svoje e-račune?

Vaši se e-računi nalaze u arhivi računa na portalu Svi računi gdje su vam dostupni 12 mjeseci od trenutka primanja e-računa.

3.7. Mogu li ispisivati svoje e-račune?

Možete. Prilikom pregleda PDF verzije svojeg računa možete isti poslati na pisač, odnosno prilikom prikaza detalja pojedinog e-računa možete klikom na Ispis poslati račun na pisač.

3.8. Kako mogu izbrisati e-račun iz arhive?

U izborniku Arhiva možete klikom označiti jedan ili više dokumenata te ih klikom na gumb Obriši izbrisati iz arhive.

Upozorenje: tako izbrisane dokumente ne možete sami učiniti ponovno dostupnima na portalu.

3.9. Kako se mogu odjaviti za pojedini e-račun?

U izborniku Moje usluge - Pregled usluga možete vidjeti sve aktivne usluge (e-račune). Klikom na pojedinu uslugu možete vidjeti detalje te usluge te klikom na gumb Raskid usluge zatražiti deaktivaciju pojedine usluge.

3.10. Kako plaćam svoje e-račune?

Na portalu Svi računi možete u izborniku E-sandučić odabrati račune koje želite platiti. Klikom na gumb Dodaj u košaricu možete odabrane račune dodati u košaricu, te pregledom košarice () nastaviti proces plaćanja računa debitnim ili kreditnim karticama.

Za sve račune koji imaju odabranu akciju Dostava u internetsko bankarstvo u odabranom ćete internetskom bankarstvu dobiti popunjeni nalog za autorizaciju plaćanja.

Dostavu u internetsko bankarstvo možete imati preko samo jedne banke koju odaberete. Aktivacija dostave u novu banku znači deaktivaciju dostave u prethodnu banku.

3.11. Što u slučaju kad mi račun nije ispostavljen?

U slučaju da ste očekivali e-račun nekog izdavatelja, a niste ga dobili, molimo vas da:

  • provjerite u izborniku Moje usluge - Pregled usluga imate li od tog izdavatelja aktiviranu uslugu primanja e-računa

  • ako imate aktiviranu uslugu molimo provjerite datum aktivacije za tu uslugu – ako je izdavatelj vaš očekivani račun ispostavio prije datuma aktivacije, račun vjerojatno niste dobili u obliku e-računa na portal Svi računi, nego dosadašnjim redovnim putem, a idući račun bit će zaprimljen na portalu Svi računi

  • ako ste provjerili sve prethodno, obratite nam se putem kontaktne forme te nam pošaljite što više informacija o očekivanom računu.

Podsjećamo da Korisnička podrška Hrvatskog Telekoma nema sve informacije o računima drugih izdavatelja računa te da je moguće bržu i točnu informaciju o razlozima ne dobivanja računa drugog izdavatelja dobiti izvanredno kod korisničke podrške izdavatelja tog računa.

3.12. Koliko dugo nakon aktivacije mogu očekivati prvi račun na portalu?

Nakon što ste aktivirali uslugu dobivanja e-računa kod određenog izdavatelja svoj prvi račun tog izdavatelja na portalu Svi računi možete očekivati po završetku prve sljedeće obrade računa tog izdavatelja – najčešće početkom narednog mjeseca u odnosu na mjesec kad je usluga aktivirana. Na primjer, ako ste e-račun aktivirali početkom mjeseca, račun za prethodni mjesec dobit ćete redovno, a račun za tekući mjesec bit će vam isporučen na portalu u elektroničkom obliku.

3.13. Kako mogu primati svoje e-račune na e-mail adresu?

Ukoliko želite svoje račune osim na portal Svi računi primati i na e-mail potrebno je u izborniku Moje usluge kliknuti na Naziv usluge odabrati račun koji želite prosljeđivati, te potom označiti akciju Proslijedite dokument na e-mail i odabrati e-mail adresu na koju želite proslijediti račun.

4 Plaćanje e-računa

4.1. Plaćanje e-računa na portalu Svi računi

Na portalu Svi računi možete u izborniku E-sandučić odabrati račune koje želite platiti. Klikom na gumb Dodaj u košaricu možete odabrane račune dodati u košaricu te pregledom košarice () nastaviti proces plaćanja računa debitnim ili kreditnim karticama.

U Popisu banaka klikom na logotip banke dolazite na stranicu internetskog bankarstva u kojoj ste ugovorili e-račun putem usluge Svi računi, a u detaljima pojedinog računa postavljene su poveznice na internetska bankarstva svih banaka.

4.2. Plaćanje e-računa u internetskom bankarstvu

Za sve račune koji imaju odabranu akciju Proslijedi u internetsko bankarstvo možete u odabranom internetskom bankarstvu dobiti popunjeni nalog za autorizaciju plaćanja. Sam proces plaćanja i primijenjene naknade ovise o poslovnoj politici banke u kojoj imate ugovoreno internetsko bankarstvo

4.3. U kojim bankama mogu platiti svoje e-račune?

Popis banaka u kojima možete platiti svoje e-račune putem internetskog bankarstva pomoću već popunjenog naloga za plaćanje možete pogledati ovdje.

4.4. Mogu li vidjeti koje sam e-račune platio?

Hrvatski Telekom nema informaciju koje ste e-račune platili. Za točnu informaciju je li određeni račun plaćen obratite se izravno izdavatelju računa.

Za svoju evidenciju možete sami označiti pojedini račun klikom na gumb Status: Postavi status plaćeno ili Postavi status neplaćeno.

Prilikom plaćanja svojih računa karticama status računa bit će automatski označen Autorizirano karticom. Molimo vas da svakako sačuvate potvrdu kartične kuće o plaćanju i primijenjenim naknadama koja stiže u vaš e-sandučić sve do trenutka kada ste sigurni da je račun uredno podmiren.

4.5. Što ako ne platim e-račun?

Korisnik je obvezan plaćati račune prema adekvatnom ugovornom (ili drugom) odnosu s izdavateljem računa za određenu uslugu. Obveze korisnika prema izdavatelju usluge/računa nisu definirane unutar portala Svi računi.

4.6. Što ako promijenim banku?

Vaš je e-račun uvijek dostupan na portalu Svi računi te ako niste aktivirali svoj korisnički račun na portalu Svi računi, a imate registriranu uslugu putem internetskog bankarstva, u svakom trenutku možete aktivirati svoj korisnički račun na portalu Svi računi i tamo nesmetano pregledavati sve svoje e-račune proslijeđene u internetsko bankarstvo.

U slučaju aktivacije usluge e-računa u novoj banci automatski se ukida prosljeđivanje e-računa u prethodnoj banci.

4.7. Mogu li se računi plaćati foto plaćanjem?

Mogu, račune možete plaćati uslugama foto plaćanja banaka, bez potrebe za ispisom računa ili otvaranja PDF-a računa, jednostavnim slikanjem bar coda prikazanog na portalu.

5 Profil i postavke

5.1. Kako mijenjam osobne podatke u osobnom profilu?

Na portalu Svi računi možete otići na izbornik Moje Postavke te odabirom adekvatnog podizbornika i klikom na gumb Izmijeni možete promijeniti određene postavke ili dodati nove e-mail adrese, kontakt adrese, telefonske brojeve ili iskazati želju za primanje marketinških informacija oglašivača.

5.2. Kako mijenjam postavke (akcije) po određenom računu?

U izborniku Moje usluge - Pregled usluga možete vidjeti sve aktivne usluge (e-račune). Odabirom podizbornika Akcije možete pregledavati akcije koje će se provoditi prilikom dostave određenog e-računa, te ih klikom na gumb Izmijeni promijeniti, odnosno klikom na gumb Dodaj akciju dodati novu akciju te klikom na gumb Obriši obrisati određenu akciju.

6 Spremanje e-računa i dokumenata (arhiva)

Vaši računi mogu biti spremljeni u arhivi sustava portala Svi računi gdje se čuvaju minimalno 12 mjeseci od datuma isporuke. Odabirom spremanja računa u arhivu svoje račune uklanjate iz preglednika E-sandučić gdje vam stižu novi e-računi i dokumenti te si na taj način olakšavate upravljanje svojim e-dokumentima.

Arhiva vaših dokumenata potpuno je zaštićena te su svi vaši podaci i transakcije na portalu zaštićeni i provedeni u skladu s najvišim informatičkim i komunikacijskim standardima i u skladu sa zakonima i propisima Republike Hrvatske.

6.1. Kako pronaći određeni račun ili dokument?

Vaš račun/dokument nalazi se u arhivi pod istim imenom i nazivom te istom oznakom, kako se nalazio u e-sandučiću prije arhiviranja. Dokumente u arhivi možete pretraživati po pošiljatelju, nazivu dokumenta, datumu primanja i datumu arhiviranja.

6.2. Koliko dugo su moji e-računi spremljeni u arhivi dokumenata?

E-računi se u arhivi čuvaju minimalno 12 mjeseci od datuma primanja dokumenta.

6.3. Koliko dugo su moji ostali dokumenti i obavijesti spremljeni u arhivi?

U arhivi se dokumenti čuvaju minimalno 12 mjeseci od datuma primanja dokumenta.

6.4. Što mogu učiniti s računima i dokumentima spremljenim u mojoj arhivi?

Račune/dokumente iz svoje arhive možete vratiti u e-sandučić klikom na gumb.

7 Računi drugih osoba

7.1. Kako mogu pregledavati i plaćati račune drugih osoba?

Račune drugih osoba možete pregledavati samo ako je ta osoba suglasna da budete dodatni primatelj računa koji pojedini izdavatelj računa ispostavlja toj osobi.

Vlasnik računa i dodatni primatelj računa moraju biti registrirani korisnici usluge Svi računi.

Registracija usluge vrši se prema uputama za registraciju.

Aktiviranje dodatnog primatelja moguće je obaviti na dva načina:

  • Vlasnik računa i dodatni primatelj mogu doći u T-Centar, gdje oboje potpisuju Zahtjev za aktiviranje e-računa s dodatnim primateljem za pojedinog izdavatelja. Nakon aktivacije e-račun primaju vlasnik računa i dodatni primatelj koji može taj račun preusmjeriti u internetsko bankarstvo banke u kojoj je on klijent ili platiti na portalu Svi računi debitnim i kreditnim karticama.

  • Na portalu Svi računi korisnici usluge koji su već registrirani aktivaciju dodatnog primatelja mogu obaviti na sljedeći način:

    • Dodatni primatelj treba u svojim postavkama označiti osobu čije račune želi primati tako da odabere Moje postavke, zatim Prihvatite e-račune drugih te unosi OIB i prezime vlasnika računa.

    • Nakon toga vlasnik računa u izborniku Moje usluge bira već aktivirani e-račun od nekog izdavatelja računa te u izborniku Akcije odabire Dodaj akciju pod nazivom Proslijedite dodatnom primatelju.

    • Dodatni će primatelj primati, osim vlasnika, e-račun počevši od sljedećeg isporučenog na portalu Svi računi.

    • Vlasnik računa i dodatni primatelj u pregledu usluga vide svoje račune izdvojene od računa drugih osoba.

8 Analiza i statistika računa

8.1. Za koje račune mogu vidjeti statistiku ?

Statistiku računa moguće je vidjeti za sve aktivne usluge na portalu Svi računi temeljem kojih vam je ispostavljeno 2 ili više računa.

8.2. Mogu li vidjeti statistiku računa za sve račune pojedinog izdavatelja (ne samo e-račune)?

Statistiku na portalu Svi računi možete vidjeti samo za e-račune koji su aktivirani kroz uslugu Svi računi. Podaci o ostalim računima izdavatelja koje niste primili koristeći uslugu Svi računi nisu dostupni za uključivanje u statistiku.

9 Kontakti i podrška

9.1. Zaboravljena lozinka

U slučaju da ste zaboravili lozinku ili ju želite promijeniti možete na stranici za prijavu na portalu Svi računi kliknuti na poveznicu Zaboravili ste lozinku?. Nakon što upišete svoje korisničko ime, poveznica za promjenu lozinke bit će poslana na vašu primarnu e-mail adresu.

Ako ste zaboravili i korisničko ime i lozinku za portal Svi računi, možete odabrati poveznicu Zaboravili ste lozinku i korisničko ime? te upisati - ime, prezime, OIB i email adresu - nakon što provjere ispravnost podataka na mail će vam biti poslani korisnički podaci.

9.2. S kime trebam kontaktirati ako imam problem s korištenjem portala Svi računi?

U slučaju problema pri korištenju portala Svi računi molimo vas da na stranici Kontakti upišete opis problema sa što više detalja kako bismo vam što brže omogućili nesmetano korištenje usluge.

Ako ne možete koristiti poveznicu sa stranice Kontakti, molimo vas da opis problema pošaljete na e-mail adresu info@sviracuni.hr – pri čemu vas molimo da u poruci upišete svoje korisničko ime s portala i e-mail adresu na koju želite odgovor.

9.3. Što ako ne mogu zatražiti e-račun pojedinog izdavatelja?

Možete zatražiti e-račun svih izdavatelja računa koji su na popisu objavljenom na stranici Popis izdavatelja računa, odnosno sve usluge koje određeni izdavatelj računa nudi, a nalaze se u padajućem izborniku zahtjeva za novim računom.

Primjer:

Ako ne možete dati zahtjev za neki od računa koji vam se prikažu u padajućem izborniku određenog izdavatelja, molimo vas da provjerite sve upisane podatke te ako se zahtjev i dalje ne može kreirati, pošaljete upit putem kontaktne forme.